Állatorvosnál a webáruházakról

Van egy kis mopsz kutyusom, akit Dougnak hívnak. Mindig minden oltást megkapott és éve az állatorvoshoz járunk. A legutóbbi alkalomnál észrevettük, hogy szegényke bolhás lett, ezért az orvos is bolhanyakörvet javasolt, és ajánlott is egy weboldalt, ahol ilyeneket árulnak. Tekintve, hogy a hobbim a webshop készítés, elég szakmai szemmel vizslattam az oldalt. Persze a fő célomat nem felejtettem el, Dougnak nyakörvet kellett találnom. Hosszas keresgélés után találtam meg a megfelelő nyakörvet. Sajnos nem a termékek mennyisége miatt kellett sokáig böngésznem, hanem a webshop miatt. Annyira rosszul volt megszerkesztve az egész, hogy sok kattintásba és keresgélésbe telt, mire eljutottam ahhoz a termékhez, amelyiket meg akartam találni. Elhessegettem a dolgot, megrendeltem Dougnak a bolha elleni nyakörvet és elmentem az angol nyelvtanfolyamra, amire már 4 hónapja járok.

Utána csak eszembe jutott ez az oldal és sokat tipródtam rajta, már összeírtam az ötleteimet is, hogy mit és hogyan kéne javítani a webshopon, majd egy barátom unszolására, felkerestem őket telefonon. Természetesen tisztelettudóan, de a tudtukra adtam, hogy nem jó a webshopjuk. Elég nyitottak voltak felém, ezért el mertem mondani nekik, hogy én már össze is írtam egy kis papírra a javaslataimat. Majd nagy megdöbbenésemre, találkozóra hívtak…

Persze elmentem a találkozóra. 1 óra beszélgetés után állást ajánlottak nekem webshop készítés témában. Mondtam, hogy ez csak hobbi nekem, de felajánlották, hogy biztosítanak anyagi hátteret arra, hogy tanuljak és fejlesszem magam. Dougnak és a bolháinak köszönhetően most főállásban dolgozom ennél a cégnél honlapfelelősként!